УСЛОВИЯ ЗА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОР ИЗВЪН ТЪРГОВСКИЯ ОБЕКТ ИЛИ ОТ ДОГОВОР ОТ РАЗСТОЯНИЕ

(Чл. 44 от ЗЗП) Договор извън търговския обект e всеки договор между търговец и потребител:

  1. сключен при едновременното физическо присъствие на търговеца и на потребителя на място, различно от търговския обект на търговеца;
  2. при който потребителят е направил предложение за сключване на договор при същите обстоятелства като посочените в т. 1;
  3. сключен в търговския обект на търговеца или чрез използването на средство за комуникация от разстояние, непосредствено след като е осъществен личен и индивидуален контакт с потребителя на място, различно от търговския обект на търговеца, при едновременното физическо присъствие на търговеца и потребителя;
  4. сключен по време на пътуване, организирано от търговеца с цел или резултат продажба или насърчаване на продажбите на стоки или услуги на потребителя.

(Чл. 45 от ЗЗП) Договор от разстояние e всеки договор, сключен между търговец и потребител като част от организирана система за продажби от разстояние или предоставяне на услуги от разстояние без едновременното физическо присъствие на търговеца и потребителя, чрез изключителното използване на едно или повече средства за комуникация от разстояние до сключването на договора, включително в момента на сключване на договора.

(Чл. 50 от ЗЗП) Потребителят има право да се откаже от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55, в 14-дневен срок, считано от датата на:

  1. сключване на договора – при договор за услуги;
  2. приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя – при договор за продажба.

(Чл. 54 от ЗЗП) Когато потребителят е упражнил правото си на отказ от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, търговецът възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора.

(2) Търговецът е длъжен да възстанови получените суми, като използва същото платежно средство, използвано от потребителя при първоначалната трансакция, или по банков път, освен ако потребителят е изразил изричното си съгласие за използване на друго платежно средство и при условие че това не е свързано с разходи за потребителя.

(3) Търговецът няма задължение да възстанови допълнителните разходи за доставка на стоките, когато потребителят изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от търговеца.

(4) При договор за продажба, когато търговецът не е предложил да прибере стоките сам, той може да задържи плащането на сумите на потребителя по ал. 1, докато не получи стоките или докато потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това, кое от двете се е случило по-рано.

ВНИМАНИЕ:

  1. Частите, предмет на този договор задължително да се монтират само в специализирани сервизи. При рекламация, това задължително се удостоверява с документ от сервиза, монтирал частта.
  2. Получателят има право да върне частите в 14 дневен срок от датата на получаване, немонтирани и със запазена цялост на оригиналната опаковка. Връщането на частите става за сметка на Потребителят, до офис на куриерска фирма, без наложен платеж и с опция преглед. В противен случай същите няма да бъдат получени от Търговеца. Заплатената от Потребителят сума за получените части, ще бъде възстановена по банков път, по посочена от Потребителя валидна банкова сметка.
  3. Оригинални части, поръчани от и за Получателя, НЕ подлежат на връщане.
  4. Бобини, комутатори, датчици и всички видове електрически компоненти НЕ подлежат на връщане.

Ако желаете да се възползвате от правото си на отказ от договора от разстояние (т.е. да върнете закупения от Вас продукт в рамките на 14 календарни дни от неговото получаване), моля следвайте стъпките по-долу:

1. Изпратете следните данни на e-mail: office@samurai.bg

  1. Номер на поръчка
  2. Име на стоката
  3. Код/сериен номер на стоката
  4. Дата, на която стоката е поръчана
  5. Дата, на която стоката е доставена/получена
  6. Причина за отказ от покупката /при желание от Ваша страна/
  7. Имена на потребителя
  8. Адрес на потребителя
  9. E-mail на потребителя
  10. Телефон на потребителя

2. или попълнете следния формуляр и го изпратете отново на e-mail: office@samurai.bg

3. След изпращането на данните, представител на  “Самурай БГ” ЕООД (www.samurai.bg) ще се свърже с Вас.

4. След потвърждение от "Самурай БГ" ЕООД (www.samurai.bg) изпратете продукта до офис на куриерска фирма, без наложен платеж и с опция преглед. (в противен случай същите няма да бъдат получени от Търговеца) на адрес:

  1. Адрес: Стара Загора, Спиди офис 243-Аязмото
  2. Телефонен номер: +359 (88) 700 8848
  3. Национален номер: +359 (88) 554 4601
  4. E-mail: office@samurai.bg
  5. Web: www.samurai.bg

ВАЖНО!!! При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал. 2 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), транспортните разходи са за сметка на клиента.

Предпочитан куриер за връщане: Спиди и услугата от Офис до Офис

Допълнителни уточнения:

  1. Потребителят е длъжен да съхранява получените от "Самурай БГ" ЕООД (www.samurai.bg) стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока, предвиден в чл. 50 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП). За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
  2. В случай на фабричен дефект, който е установен до 24 часа след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на търговеца.
  3. Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Този уебсайт използва бисквитки. Научете повече.