LEXUS
През май 1987 г. ръководството на Toyota одобрява дизайна на проекта F1, който в последствия ще се превърне в първия модел на Lexus. Интересното е, че в този момент новата марка все още няма име. Още по-любопитното е, че работа по проекта започва четири години по-рано (1983), когато председателят на Toyota - Ейджи Тойода – поставя пред инженерите си следната задача: да бъда създаден най-добрият автомобил в света. Проектът получава името F1 (от Flagship One, познат и като Circle F). Този модел трябва да е с най-добрата аеродинамика спрямо другите луксозни автомобили, да е супер тих вътре, супер комфортен и икономичен.
Проектът F1 завършва през 1989 г., като в това време по него са работили 60 дизайнера, 24 инженерни екипа, 1400 инженера, 2300 техници, 220 човека поддържащ персонал. За целия период са създадени 450 прототипа и са изразходвани над $1 млрд. От целия този труд се ражда LS. През 1989 г., по време на изложението NAIAS в Детройт, пред публика дебютира Lexus LS 400, а продажбите на модела започват през септември.
Lexus е със седалище в Нагоя , Япония . Оперативните центрове са разположени в Брюксел , Белгия и Торънс , Калифорния, САЩ .